Klacht DHL Express: Gebroken gitaarversterket

Klachtnummer
# 462251
Gebruiker
Hans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik wil gewoon een medewerker spreken van DHL om een schade te melden en info over de afhandeling van een schade de ontvanger zit met een gebroken gitaar versterker

Gewenste oplossing

Het oplossen, koper schadeloos stellen

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Begrijp ik uit uw verhaal dat de ontvanger het pakket beschadigd heeft ontvangen? In dat geval pakken we dit uiteraard graag verder met u op. Kunt u mij vertellen wat de waarde was van de inhoud? Graag ontvang ik ook uw e-mailadres zodat ik u kan mailen over de vervolgstappen van de afhandeling van de schade.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb u een e-mail verzonden met een link zodat u hiervoor een schadeclaim kunt indienen. Via die weg kan dit hopelijk spoedig netjes worden afgehandeld.

    Mijn excuses voor al het ongemak.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen