Opgelost door DHL Express: Gedrag chaufeur dhl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424261
Gebruiker
JM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Donderdag 13 februari is er hier door dhl een pakje bezorgd in de straat. De buurman waarschuwde mij dat hij zag dat de chauffeur zijn deur zover open deed dat deze tegen mijn nieuwe wagen aan stond... Aangezien dat dhl bijna niet te bereiken is doe ik het op via deze site. Het kenteken van de wagen is V-198-NJ.

De oplossing

Chauffeur hierop aanspreken.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend dat er schade is aan je auto! Mijn excuses voor het ongemak.
    Ik adviseer je een schadeclaim neer te leggen bij onze afdeling Claims & Insurances. Dat doe je eenvoudigweg door het volgende webformulier in te vullen en in te dienen: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval.
    Claims & Insurances neemt na ontvangst van de claim schriftelijk contact met je op. Zij streven ernaar dit zo spoedig mogelijk te doen, maar de afhandelingstermijn is afhankelijk van het verloop van het onderzoek.
    Ik zorg er zelf voor dat ook het depot waarvoor de chauffeur in kwestie rijdt op de hoogte wordt gesteld van het voorval, zodat dit met de bezorger wordt besproken. Want wij willen natuurlijk voorkomen dat zoiets nogmaals gebeurt.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schade is op gelost die heb ik weg kunnen poetsen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?