Klacht DHL Express: Gedrag

content Niet opgelost
Monique van Werven

Rijgedrag chauffeurs en grote mond van bijrijder.
Heden middag rond de klok van 13.30 uur op de j.p.satrestraat haarlem aanvaring met een van uw chauffeurs met een bijrijder, beide van marokaanse afkomst. Zij reden en doodlopende straat in. Daarbij ik wilde aangeven dat ze niet verder mochten rijden over een fiets pad. Ik heb daarbij een paar klappen op de auto gegeven omdat de chauffeur wilde stoppen maar t niet deed. Daarbij stapte eerst de bijrijder uit een vroeg waarom ik dat deed. Ik legde uit dat ik wilde zeggen dat je niet verder mag, dat t en fietspad is. Ik kreeg een grote mond en hij zei dat ze 10 meter verder op moesten zijn. Ik zeg dat is onmogelijk want er is hier geen voordeur. Ik kreeg vanalles naar hoofd ben een heks en waar is mijn bezem. Nu sorry maar dit slaat nergens op. Je mag niet over een fietspad. Vervolgens vervolgen ze de weg en reden ober t fietspad.
U moet begrijpen dat ik als bewoner daar jaren heb gevochten om t fietspad auto vrij te krijgen ivm ongelukken met mijn kleinere kinderen.
Oja de bijrijder vertelde mij dat als ik een pakketje moest krijgen deze niet, nooit zou ontvangen. En vervolgens redden ze gewoon over t fietspad , de brave man loog dus.

U begrijpt dat ik hier niet van gediend ben.
Geef uw chauffeurs mee dat uw naam op t voertuig staat is niet echt een visitekaartje.

Bij deze mijn klacht.

Met vriendelijke groet

M.v.w

Chauffeurs aanspreken op rijgedrag en jullie naam waar men mee rijd

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u deze aanvaring heeft gehad met onze chauffeurs. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ze horen inderdaad niet over een fietspad heen te rijden en ik wil het dan ook graag doorzetten naar hun leidinggevende. Heeft u misschien een kenteken genoteerd zodat ik dit naar de juiste afdeling door kan zetten?

Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel
    Monique van Werven
    Het spijt mij ik heb heb geen kenteken en ik begrijp dat u dan niets kunt doen. Maar tijd en adres waar men reed kunt u wellicht wel zien wie t is geweest. Want men moet zeggen of het pakketje is afgeleverd (lang leven computers). Tijd was rond 13.35 uur adres j.p.satrestraat te haarlem. En er zal vast wel iets afgeleverd zijn ijn deze straat, buurt. Het was trouwens een combo geen vw of Mercedes bus

Maar wat u als bedrijf wel kunt doen is blijven pushen bij uw rijders dat asociaal rijgedrag en normale communicatie bij u als organisatie hoog in het vaandel staat.

Echter heb ik stellig het idee dat dat niet zo is. Helaas zie ik asociaal rijgedrag vaker bij uw chauffeurs.
    DHL Express
    Beste mevrouw Van Verwen,

Mijn excuses voor het gedrag van deze chauffeurs, dit is natuurlijk niet hoe wij verwachten dat onze bezorgers zich gedragen. Ik kom helaas op de Sartrestraat geen afgeleverd pakket tegen op 10 december.

ik ga de klacht wel doorgeven aan de depothouder en vragen of deze wellicht wie dit geweest zijn, dan kan deze hen daar meteen op aanspreken.

Mijn excuses voor het gedrag van deze chauffeurs.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Monique van Werven
Dat ze niets kunnen doen. En in mijn ogen is dat onzin. Lang leven de digitale wereld waar de knoeiers mee werken. Maar helaas verbaasd t mij dat het niet gebruikt wordt zoals ik dacht dat men kan doen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?