Klacht DHL Express: Geen afhaalcode ontvangen

Klachtnummer
# 407042
Gebruiker
Skm01
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje zou woensdag geleverd worden. Vertraging opgelopen, dus heb ervoor gekozen om het bij een servicePoint af te laten geven. Zou donderdag daar afgegeven worden. Is niet gebeurd. Krijg ik vrijdag een mail dat het is afgeleverd, maar ik krijg geen afhaalcode erbij. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken?!?!

Gewenste oplossing

Mijn afhaalcode zsm naar mij toe sturen, want ik heb het pakketje hard nodig!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden.

    Ik zie dat u al contact heeft gehad met een van mijn collega's over de zending. Helaas is het pakket al in proces retour naar de afzender van het pakket. Dit kunnen we niet meer tegenhouden, helaas. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender, zodat er een nieuw pakket in levering wordt gebracht.

    Mijn excuses voor al het ongemak waar u te maken mee heeft gehad.

    Met vriendelijke groet,

    Jordan
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen