Klacht DHL Express: Geen bericht gekregen

Klachtnummer
# 473057
Gebruiker
S.L. Bauer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketbezorger heeft pakje elders afgegeven zonder een bericht achter te laten

De oplossing

In het vervolg op de juiste manier bezorgen. En via de chat antwoord geven op een vraag

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat uw pakket op een ander adres werd afgegeven. Dit lijkt mij natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat u dit ook gelijk doorgeeft. Ik ga er vanuit dat de volgende levering gewoon weer netjes op uw adres wordt bezorgd.

    Via livechat hoort u trouwens geholpen te worden door een van mijn collega's. Mocht u via dit kanaal problemen ervaren, zou u dan willen uitleggen wat u te zien krijgt?

    Ik wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen