Klacht DHL Express: geen berzorger aan de deur geweest wel een mail dat er niemand thuis was

lipton

een berzorg afsraak gemaakt omdat ik tot laat moet werken .
vervolgens was ik ruim een kwartier thuis voor de afspraak stond in afwachting op de bezorger.
vervolgens krijg ik een mail op mijn telefoon dat de bezorger langs is geweest en dat ik niet thuis zou zijn .
ik maak verdomme niet voor nix een afsraak om te laten bezorgen.
dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt
ik laat nooit meer door dhl bezorgen

door het pakket nu meteen hier te hebben en de berzorger op staande voet onstlag

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u hierdoor uw pakket niet op het gewenste tijdstip heeft kunnen ontvangen. Ook geeft u aan dat dit eerder op uw adres is voorgekomen.

Graag ontvangen wij van u de zendingsnummers en/of data waarop dit is voorgevallen zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vreemd inderdaad. Vooral gezien ik zie dat de bezorger op z'n minst erg dichtbij uw adres is geweest die avond. Wellicht stond deze dan toch net verkeerd of is er ter plekke iets anders mis gegaan. Hoe dan ook, mijn excuses hiervoor!

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    lipton
    Ja die zal wel naar het adders zijn gereden en hebbe gezien dat het een appartement betrefd.
    Vervolgens geen zin om te lopen. Wij moetten altijd een telefoon nummer achterlaten waneer we iets bestellen.
    Dat daar dan nix mee gedaan word is dan gewoon uiterst jammer.
    Ook is het nog altijd heel gek dat er niemand op de deurbel heeft gedrukt en vervolgens wel beweert dat wij op het betreffende tijdstip niet thuis zouden zijn geweest.
    Gewoon slechte service
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat we gaan niet aanbellen omdat we geen zin hebben. Ik snap dat u dit gevoel wel heeft. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het niet meer voorkomt.

Mocht het toch nog eens gebeuren, dan horen we dat graag van u.

Jasmin

DHL Parcel Webcare

Geen aangeboden oplossing

Ook een klacht indienen over DHL Express?