Klacht DHL Express: geen bezorging, slechte service

mcede

Goedemorgen, ik wil een klacht indienen over de bezorging, of beter gezegd het niet bezorgen van een pakketje. Ik heb een aantal keren contact gehad over een pakketje die wij als bedrijf verwachtten. Ik zou hem gisteren al krijgen maar de chauffeur was hem vergeten. Aan het eind vd dag contact gehad met verschillende mensen en die zouden me op de hoogte houden maar dat is niet gebeurd. Ik wil weten hoe laat het bezorgd wordt vandaag omdat onze klant het voor 11.00 uur nodig heeft. Daar kreeg ik vanochtend ook geen antwoord op. Gisteren konden ze de chauffeur nog bellen maar kregen ze hem niet te pakken, vandaag krijg ik te horen dat dat helemaal niet kan. Ik ben bijzonder geïrriteerd door de hele gang van zaken. Waarom kan niemand een chauffeur bereiken en is het zo ingewikkeld om te zeggen wanneer een pakketje geleverd wordt??

Ik wil weten hoe laat mijn pakketje nu wel komt zodat ik mijn klant ook kan informeren.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Het pakket is onderweg met de bezorger. Ik kan helaas niet aangeven hoe laat de chauffeur precies bij u zal zijn. Zendingen via ons zakelijk netwerk worden geleverd tussen 08:00 en 18:00 uur.

Wendy
    DHL Parcel Webcare