Klacht DHL Express: Geen bezorging van pakket Volgens track en trace

Danzeltje

Soms kan het voorkomen dat er door onvoorziene omstandigheden het pakket later kon komen. Dat begrijp ik. Maar dit is al de zoveelste avondlevering die gewoon niet volgens de track en tracé informatie geleverd wordt. Althans niet op tijd. Is het nu zo moeilijk om dan de mensen die op hun pakketje wachten en hun kostbare tijd verspillen op de hoogte te stellen dat het pakket op een later moment geleverd wordt?

Zorgen dat pakketjes op tijd geleverd worden en mocht dit wegens omstandigheden niet lukken de ontvangers op de hoogte stellen. Ik verknoei hiermee mijn kostbare tijd en loop nu financiële inkomsten mis

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
    Helaas was er gisteren sprake van overmacht waardoor de bezorger niet meer langs kon komen. Mijn excuses voor het ongemak!
    Het pakket zal vanavond tussen 18.00 en 21.00 uur worden aangeboden.

Danique
    DHL Parcel Webcare

Danzeltje
Het is werkelijk waar geweldige Service van jullie. Ik ben @&-@:€ gewoon thuis en jullie geven aan dat ik niet thuis ben? Hoe dan? Jullie bezorger kijkt mij gewoon recht in de ogen aan en voordat ik de deur open kan doen rijdt die beste bezorger al weer de straat uit! En de consument maar betalen voor jullie belachelijke beroerde service Ik eis dat mijn pakket gewoon morgen bezorgd wordt! Jullie zijn er niet voor de ontvangers maar alleen maar voor jullie eigen portemonnee! Ik ben boos, Heel boos!

Ook een klacht indienen over DHL Express?