Opgelost door DHL Express: Geen bezorging vanwege nieuwe postcode

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 437827
Gebruiker
JPMP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanwege een nieuwbouw project heeft de gemeente onze postcode gewijzigd. Dhl herkent de postcode niet en kan daarom niet bezorgen. Verschillende keten contact gehad, echter zonder resultaat.

De oplossing

Dhl moet de nieuwe postcode in hun systeem zetten

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden hiervan.

    Ik weet natuurlijk niet wanneer de postcode is gewijzigd, echter kan het even duren voordat de gegevens verwerkt zijn bij ons.

    Voor de zekerheid heb ik dit nogmaals gemeld bij de juiste afdeling.

    Sorry voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,
    Kamile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JPMP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dhl zegt dat ze het gaan oplossen, maar het kan nog even duren. Afwachten dus Update 4 mei: nog steeds niet opgelost, leveranciers die via DHL willen versturen kunnen ons adres nog steeds niet vinden. Gelukkig kunnen sommigen ook leveren via postNL, dan gaat het goed. DHL dus niet. Na enkele weken opgelost, DHL heeft nu ons juiste adres
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen