Klacht DHL Express: Geen briefje in brievenbus, pakket is wel bezorgd

Klachtnummer
# 329870
Gebruiker
Simone Blaauw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is nu al de tweede keer dat ze zomaar ergens het pakket bezorgen...Vorige keer twee huizen en nu heb ik geen idee waar mijn pakket is. Ze stoppen geen briefje in de brievenbus...Hier baal ik erg van

De oplossing

Uitzoeken waar het pakket is en dat dit niet nog een keer gebeurd

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Blaauw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dit pakket zou volgens ons systeem gewoon op uw adres zijn afgeleverd. Is dit niet het geval? Dan moet u in dit geval, zoals u inmiddels ook per e-mail van mijn collega heeft vernomen, contact opnemen met de afzender. De afzender zal dan contact met ons opnemen, om er samen met ons voor te zorgen dat u uw bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen