Klacht DHL Express: Geen correcte chaufeur

Klachtnummer
# 278546
Gebruiker
BenvanLeeuwen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nog steeds is het een probleem dat de bezorger o.a. die rijdt met het kenteken 9-VKN-51 van DHL niet begrijpt dat er een verboden gebied voor auto's is bij de Ronsseweg vanaf nummer 602 duidelijk is aangegeven dat dit een verboden gebied is voor auto voertuigen. Hier is een laad en los plaats voor De bezorger vriendelijk verzocht dit niet meer te doen maar vertelde hier domweg mee verder te gaan. Gelukkig zijn er wel bezorgers die dit wel doen maar deze bezorger heeft schijnbaar zijn eigen wetten die niet passen bij een goed chauffeursschap en dien door het bedrijf te worden gecorrigeerd.

De oplossing

Niet meer laden en lossen op verboden gebied

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Toen ik zojuist uw klacht in behandeling wilde nemen, zag ik dat u nogmaals heeft gereageerd en heeft aangegeven dat de klacht niet voor DHL bedoeld is.

    Bedankt voor uw melding en een fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend om te horen dat de bezorger in uw wijk, herhaaldelijke keren een verboden gebied heeft betreden, ondanks dat dit duidelijk wordt aangegeven. Het is daarom goed dat u dit meteen bij ons meldt.

    Wij gaan direct uitzoeken bij welke chauffeur het door u doorgegeven kenteken behoort. Vervolgens zullen wij dit intern verder afhandelen met het depot en de desbetreffende bezorger, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

    Met vriendelijke groet,


    Vivian
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen