Klacht DHL Express: Geen DHL om mijn pakket op te halen tot twee keer toe

sad Niet opgelost
Suus

Beste DHL bezorger. Vandaag zou u wederom onze matras op komen halen die we bij de Lidl besteld hebben. Op 12-2 zou u ook al komen. Ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat ik u twee keer door onze woonwijk zie rijden , maar dat u niet even onze matras op komt pikken. Hij ligt namelijk uitermate in de weg dat begrijpt u wel.
Hoe is het mogelijk dat ik van 8.00 tot 18.00 thuis moet blijven 2x...Jullie geen tijdsindicatie kunnen geven en dan gewoon niet komen!!🤬🤬🤬
Dit is echt absurd! Het enige wat de Lidl kan doen is weer een nieuwe tijd/dag inplannen. Maar daar gaan we niet op wachten. Ik vertrouw de DHL voor geen meter meer!

Tegemoetkoming in de kosten. Heb extra oppas moeten betalen, omdat jullie ook ineens na 18.00 zouden kunnen komen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Een pakket ter grootte van een matras wordt afgehaald door onze zakelijke koeriersdienst, tussen 8:00 en 18:00 uur. De wagen die u fotografeerde is niet van onze zakelijke koeriersdienst, maar hoort bij ons particuliere bezorgnetwerk.

Ik kan niet aangeven waarom er gisteren geen koerier bij u is geweest. Ik adviseer u bij Lidl na te vragen of de afhaalopdracht daadwerkelijk voor gisteren was ingepland. Was dit het geval, dan kan Lidl bij ons laten uitzoeken wat er verkeerd is gegaan.

Is er een nieuwe afhaalopdracht nodig, dan kan Lidl die bij ons inplannen. Ook hiervoor moet ik u dus verwijzen naar Lidl.

Lidl is onze opdrachtgever en betaalt ons voor deze pick-up. Wij kunnen u dan ook geen vergoeding bieden. Rechtens moet dit lopen via Lidl. Vraagt u dus aan Lidl of zij u tegemoet willen komen. Lidl zou op haar beurt dan bij ons een claim kunnen indienen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Suus
Ik word weer terug verwezen naar de Lidl. De Lidl zegt op hun beurt ook niet te snappen dat de DHL niet geweest is en gaan ook een klacht indienen. Ik vind het vooral voor andere mensen heel vervelend wanneer zij dit ook zouden hebben. Ik hoop dat jullie probleem opgelost gaat worden. Tot twee keer toe niet komen om een pakket op te halen. Is enorm vervelend voor de klanten. Inmiddels heeft mijn man de mega grote matras zelf naar de dichtstbijzijnde Lidl gebracht. Dit kostte heel veel energie en tijd. Maar voor de derde keer een nieuwe afspraak inplannen om de matras op te halen vond ik niet kunnen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?