Klacht DHL Express: geen enkel pakket wordt meer bezorgd sinds een maand

koopvrouw

Sinds een aantal weken wordt geen enkel pakket meer bezorgd en laat de track and trace code weten dat er wel bezorgd is of mails dat ze voor een dichte deur stonden. Dit is onmogelijk, want er zijn altijd 3 personen en een waakse hond aanwezig, Zo ook staat er 24/7 een bewakingscamera op onze voordeur gericht, waar geen bezorger te zien is. Voor elk pakket moet ik bij verschillende webwinkels contact maken, die mij vragen langs al mijn buren te gaan. Na veel heen en weer gemail krijg ik dan mijn geld terug of kan ik het artikel weer opnieuw bestelllen, wat weer met DHL komt en weer niet bezorgd wordt.

hun bezorgers vervangen met bezorgers die net zo goed werken als die van Postnl

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Zeer vervelend om te horen dat u de laatste tijd vaker onterechte niet thuis meldingen krijgt. Mijn excuses voor het ongemak.

Wilt u in een reactie één of twee traceernummers doorgeven waarbij u ten onrechte een dergelijke melding heeft gekregen? Dan kijken wij dit graag voor u na.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare
    koopvrouw
    Ondertussen hebben de webwinkels onderzoeken laten starten bij DHL en heb ik geld terug gekregen of optie opnieuw verzenden. Voortaan als ik iets wil kopen, eis ik een andere verzendmethode dan DHL. Al moet ik er meer voor betalen, de stress die DHL geeft is te erg. Twee pakketten bij mij, twee pakketten bij mijn dochter, 1 pakket bij mijn man, 6 pakketten bij mijn buren. Allemaal de afgelopen maand niet geleverd en allemaal krijgen we bericht u was niet thuis, wat niet klopt. Ook bewijs met bewakingscamera die 24/7 aan staat. Mijn track codes waren: 3SBKF05838675801 en 3SPMW0000325005. Succes met het zwarte gat van DHL! Toen ik een slechte review ging schrijven op Trustpilot, zag ik dat dit in heel Nederland momenteel plaats vindt. Dus dit grote probleem is niet postcode gerelateerd. Voor vertraging en melding van vertraging heb ik alle begrip in deze tijden, maar weggezet worden als =geleverd, of we hebben u gemist, dat maakt mij heel boos en gefrustreerd. m.v.g. L. van Aggelen
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie en toelichting. Het vreemde is ook dat het nu in elk geval op twee verschillende bezorgers gaat. Goed dat er inmiddels actie is ondernomen door de verzenders. In dat geval komt de klacht ook altijd terecht bij de leidinggevende van de bezorger namelijk en kunnen we er vanuit gaan dat deze hier serieus op worden aangesproken. Een directe andere oorzaak kan ik zo niet opmerken. Mijn oprechte excuses hiervoor. Mocht het weer mis gaan blijf het in elk geval altijd melden, op manier kunnen wij hier bovenop blijven zitten.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?