Klacht DHL Express: Geen goede service bij afhaalpunt en intern bij Dhl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 353062
Gebruiker
VijfdeAmber#264
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket verstuurd via dhl.
Dit pakket is afgeleverd bij een ophaalpunt, in dit geval een woonhuis.
Ontvanger van het pakket is 3x aan de deur geweest bij dit ophaalpunt tijdens de openingstijden.
Er werd niet open gedaan.
Na 1 week heeft Dhl het pakket bij mij terug bezorgd.
Ontvanger heeft een claim ingediend bij Dhl. En dhl vertelde dat de verstuurder dit ook kan doen.
Ik heb ook een claim ingediend. Een paar keer gebeld met een duur telefoonnummer van Dhl en ze kunnen niets voor me doen. Ik moet wachten op antwoord. Nu bijna 3 weken verder en nog niets gehoord van Dhl.

De oplossing

Ik wil dat Dhl het pakket gratis bezorgd bij de ontvanger thuis en mij de verstuurder tegemoet komt in de gemaakte belkosten naar Dhl.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik zie dat u mailcontact heeft gehad over deze zending en dat mijn collega u verder heeft geïnformeerd hierover.
    Wat betreft uw claim, de afdeling Claims heeft helaas een achterstand in het verwerken van restitutieverzoeken en er wordt hard aan gewerkt om dit in te halen. Ik raad u aan om dit af te wachten. Zodra uw verzoek in behandeling wordt genomen word u hiervan op de hoogte gebracht.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VijfdeAmber#264
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben achterstand inmiddels al 3 weken aan het wachten. Ondertussen wacht de koper al 1 maand op het pakketje.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?