Opgelost door DHL Express: Geen pakje bezorgd ondanks mail met aankondiging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555698
Gebruiker
P.A. Uilhoorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de tweede keer is er geen pakje bezorgd, terwijl er een mail was dat we ons pakketje tussen 10.00 en 15.00 uur in de brievenbus konden verwachten. De bestelbus van DHL stond rond 15.00 uur wel voor de deur, maar bijna niet bij ons geweest.

Dat was de 2e keer. Ook vrijdag jl. zou ons pakje bezorgd worden, maar ook toen is er niets bezorgd.

De oplossing

Dat ons pakje z.s.m. wordt bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat uw zending niet optijd bij u aangekomen is. Ik zie dat er helaas vertraging is ontstaan onderweg. Volgens mijn gegevens is de zending op 14/09 in goede orde geleverd.

    Onze excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    DHL Parcel E-Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.A. Uilhoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen