Klacht DHL Express: Geen pakket ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567421
Gebruiker
11Roos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is afgeleverd volgens track en trace. Echter niets ontvangen, was gewoon thuis. Geen bezorger gezien, geen pakket gezien

De oplossing

Ik wil mijn pakket

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u het pakket niet heeft, terwijl het wel op bezorgd staat. Ik vermoed dat de bezorger een verkeerde of preventieve "bezorgd" scan heeft gegeven en dat het mee terug is genomen naar de CityHub. Dan zal het de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden. Dus ik wil u aanraden om nog 1 werkdag af te wachten.

    Mocht u morgen nog niets hebben ontvangen, neem dan even contact met de Klantenservice via dhlparcel.nl > Support. Dan zullen we een onderzoek starten voor u en navraag doen bij de chauffeur!

    Met vriendelijke groet,
    Lisa
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
11Roos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing is dat ik nog moet afwachten en dan een link naar de website van DHL. Dat is geen oplossing natuurlijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen