Klacht DHL Express: Geen pakket ontvangen van DHL

Klachtnummer
# 567806
Gebruiker
WM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou (eer)gisteren een pakket krijgen. Volgens de track en trace staat er dat deze gisteren is afgeleverd. Ik heb niks gezien/gehoord. Op advies nog een dag gewacht, bij de buren nagevraagd en in de brievenbus gekeken, maar helaas geen pakketje. Ik heb ook contact met de klantenservice van de verzender opgenomen, deze zegt dat ze het pakket hebben afgeleverd bij DHL en dat hun verantwoordelijk zijn. DHL klantenservice zegt juist andersom. Dus helaas nog steeds geen pakketje...

De oplossing

Kijken waar het fout is gegaan/achterhalen waar mijn pakketje is

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen