Klacht DHL Express: Geen pakket ontvangen.

Dhl

DHL bezorger komt gewoon zn bus niet uit!
Rijd hier door de straat, en krijg dan melding dat Mn adres niet klopt. Dit is gewoon onzin want dat klopt precies.
Dit is mijn tweede pakketje al in 2 weken tijd hoe kan dit?

3SABCM101340163

Mijn pakket bezorgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben bang dat de chauffeur het adres niet kon vinden. Ik heb een klacht voor u uitgezet om herhaling te voorkomen. Helaas is dit pakket echt retour afzender. Om het alsnog te ontvangen, kunt u het beste contact opnemen met uw verzender.
    U geeft aan dat dit de tweede keer is. Ik kan op uw adres geen ander pakket terugvinden dat retour is gestuurd omdat het adres onbekend zou zijn . Heeft u hier misschien het traceernummer nog van?

Jasmin
    DHL Parcel Webcare
    Dhl
    Nee mijn vorige pakket is ook niet geleverd! Toen is hij gewoon doorgereden zonder briefje of afgeven bij de buren. Kreeg toen melding dat het bezorgd was terwijl dit niet zo was.
    Het nummer daarvan is JVGL0612857300000121 dit lig al aantal dagen op een depot zonder dat er iets mee gedaan wordt.
    DHL Express
    Goedemniddag,

Bedankt voor uw reactie.

De verzender heeft ons inmiddels laten uitzoeken wat er met zending JVGL0612857300000121 aan de hand is. Dat onderzoek is afgerond en de verzender is geïnformeerd. Mocht de verzender u nog niet op de hoogte hebben gesteld, neemt u dan contact op met hen. Het is aan hen uw order nu verder met u af te handelen.

Heeft u toch nog vragen aan ons? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?