Klacht DHL Express: Geen pakket wel getekend..

Mirella89

De eerste klacht.. handtekening vervalst. En pakket is zoek.
2de klacht.. pakket zou afgeleverd zijn bij een DHL bezorgpunt. Daar bleek het pakket niet te zijn. Na zelf alle DHL punten afgebeld te hebben uiteindelijk mijn pakket gevonden..

Mijn pakket zoeken wat ik mis.... maar DHL zegt ik moet contact opnemen met de webwinkel.. die zeggen weer nee DHL moet het oppakken .. lekker makkelijk zo....

DHL Express
    Beste mevrouiw Grenzenberg,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vreemd dat het pakket van AliExpress niet bij u is bezorgd. Volgens onze gegevens zou dit pakket, dat aan ons is overgedragen door Deutsche Post met track & trace-nummer 570742746153, als op 30 januari op het door de afzender aangegeven adres zijn bezorgd.

Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

De verzender mag u níet terugverwijzen naar ons. Met de verzender heeft u een koopovereenkomst gesloten. Bij de afzender ligt dan ook de contractuele plicht ervoor te zorgen dat u uw aankoop ontvangt (of als dat niet kan uw geld terug).

Heeft u toch nog vragen aan ons? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Mirella89
De firma zegt dat ze al contact hebben gehad met jullie. Heb er een screenshot van gemaakt. En daarbij heb ik overal gecontacteerd over het feit waar mijn pakket is...... heb ik telefonisch contact gehad met DHL die geven aan dat er is afgetekend met een "h" niemand bij ons heeft een h in de naam.... mijn partner heeft het pakket ook niet aangenomen

Ook een klacht indienen over DHL Express?