Klacht DHL Express: Geen pakketten onbeheerd bij de voordeur achterlaten

Klachtnummer
# 542714
Gebruiker
F. Redjodiwirjo
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Dit is nu de derde keer dat ik meld dat een bezorger aanbelt en het pakket onbeheerd bij de voordeur aanbelt. We hebben niet eens de tijd om de deur normaal open te doen, want dan is hij in zijn wagen aan het wegrijden. Bij voorgaande keren is door DHL beloofd hier iets aan te doen, maar ik merk daar weinig van.

Gewenste oplossing

Dat DHL ophoudt met dit asociale manier van bezorgen.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat dit ondanks eerdere meldingen nog altijd mis gaat. Op uw adres vind ik meerdere zendingen. Zou u willen bevestigen om welke traceercode dit ging? Wij zullen dit dan terugkoppelen naar de leidinggevende van de bezorger in kwestie.

    In afwachting van uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    F. Redjodiwirjo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi, bedankt voor het doorgeven. Ik zal dit intern terugkoppelen richting de chauffeur in kwestie, om herhaling in de toekomst te voorkomen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen