Klacht DHL Express: Geen pakketten ontvangen ,discriminatie

Moontje01

Goedemorgen,
Had al eerder een klacht hierover, maar het antwoord van DHL vind ik geen oplossing en zoals gewoonlijk lezen ze ook niet goed.
Ten eerste weet ik al dat ze niet op bungalowparken bezorgen ,dit vind ik al discriminerend ,omdat vijftig meter verderop wel pakketten gebracht worden
Ten tweede staat op de site dat de pakketten maximaal vier worden aangeboden, bij mij maar 1 keer en het gaat alweer retour naar sorteer en terug naar afzender.
Ten derde doet de bezorger geen briefjes in de brievenbus zodat ik het kan veranderen om naar service punt te laten afleveren.
Ten vierde bel ik met DHL en verander het in naar servicepunt te brengen , gisteren ook weer en dit staat ook in track and trace , maar de bezorger doet het gewoon niet en bij DHL telefoniste was alles geregeld.
Iedereen vertelt wat anders, nu ben ik onderhand al duizend euro kwijt ,wie gaat mij dit dan vergoeden .
Bij de voorwaarden van de vervoersbedrijven en de aanvullende voorwaarden van jullie staat dit nergens aan gegeven ,dus ik hoor net als ieder ander behandeld te worden ,dus ook mijn pakketten horen als ik daar voor bel ook gewoon naar servicepunt gebracht te worden en niet na de eerste keer alweer terug.
Ik ga als dit niet helpt het ook zeker hogerop zoeken, laat niet zomaar over me heen lopen
Mvg M van der Kolk

Dat DHL volgens de regels die op hun eigen site staat werkt en volgen de voorwaarden die voor alle vervoerders gelden ,dus dat ik ook mijn pakketten krijg

Bijlagen

DHL Express
    Goedemiddag,

Nogmaals bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het niet eens bent met onze voorwaarden. DHL mag niet op bungelowparken leveren. Een zending wordt vier maal aangeboden als er sprake is van levering door niet thuis. Uw zendingen moeten geleverd worden op een plek waar onze bezorger niet mogen komen. Om die reden dienen wij uw zending te weigeren. Op het moment dat er sprake is van een weigering gaat u zending direct retour naar de afzender.

U heeft dan ook niet de mogelijkheid iets aan te passen want er is geen nieuwe bezorgpoging. De afspraken met afzender zijn dat wij zendingen na weigering retourneren. U heeft inderdaad de zending aangepast naar een servicepunt. Echter is deze wijziging voor de volgende bezorgdag. Aangezien uw zending later die dag tijdens de leverpoging is geweigerd is er geen sprake van een volgende bezorg. Hierdoor komt deze wijziging te vervallen.

Aangezien u weet dat uw zendingen niet op het adres geleverd mag worden kunt u overwegen het rechtstreeks naar een servicepunt te laten bezorgen. Zo voorkomt u dat u zending geretourneerd wordt. U kunt bij de afzender vragen uw zending direct naar het servicepunt te laten sturen in plaats van eerst op uw adres.

Indien u hier verdere vragen over heeft wil ik u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.

Miranda
    DHL Parcel Webcare

Moontje01
Er staat nergens bij jullie voorwaarden deze regels en dus is mij mij ook de regels van toepassing net als bij iedereen en dus heb ik ook dat recht dat mijn pakketten gewoon bezorgt worden.Dan is de klantenservice bij jullie ook niet op de hoogte , want vlgs hun kan het wel aangepast worden in de rit van de bezorger en hebben ze dit ook meerdere keren gedaan.Dan kun je bij heel veel bedrijven niet aangeven dat het naar een servicepunt moet gebracht worden en er zijn ook bedrijven due dit niet doen.Dus probleem lijkt me,ik ga dit hogerop uitzoeken , ben het een beetje zat.Ik ben nu wel even door jullie duizend euro mis gelopen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?