Klacht DHL Express: Geen pakketten ontvangen ,discriminatie
Details
De klacht
Goedemorgen,Had al eerder een klacht hierover, maar het antwoord van DHL vind ik geen oplossing en zoals gewoonlijk lezen ze ook niet goed.
Ten eerste weet ik al dat ze niet op bungalowparken bezorgen ,dit vind ik al discriminerend ,omdat vijftig meter verderop wel pakketten gebracht worden
Ten tweede staat op de site dat de pakketten maximaal vier worden aangeboden, bij mij maar 1 keer en het gaat alweer retour naar sorteer en terug naar afzender.
Ten derde doet de bezorger geen briefjes in de brievenbus zodat ik het kan veranderen om naar service punt te laten afleveren.
Ten vierde bel ik met DHL en verander het in naar servicepunt te brengen , gisteren ook weer en dit staat ook in track and trace , maar de bezorger doet het gewoon niet en bij DHL telefoniste was alles geregeld.
Iedereen vertelt wat anders, nu ben ik onderhand al duizend euro kwijt ,wie gaat mij dit dan vergoeden .
Bij de voorwaarden van de vervoersbedrijven en de aanvullende voorwaarden van jullie staat dit nergens aan gegeven ,dus ik hoor net als ieder ander behandeld te worden ,dus ook mijn pakketten horen als ik daar voor bel ook gewoon naar servicepunt gebracht te worden en niet na de eerste keer alweer terug.
Ik ga als dit niet helpt het ook zeker hogerop zoeken, laat niet zomaar over me heen lopen
Mvg M van der Kolk
De oplossing
Dat DHL volgens de regels die op hun eigen site staat werkt en volgen de voorwaarden die voor alle vervoerders gelden ,dus dat ik ook mijn pakketten krijgBijlagen
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.