Klacht DHL Express: geen pickupcode ontvangen via sms / email

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 438585
Gebruiker
Banjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

geen pickup code ontvangen.

De oplossing

als nog de pickupcode mij toesturen (alle info over het verstuurde pakket en de verzender heb ik) , zij weigeren echter mij de code toe te sturen. DJHL ..... help je klanten, stuur ze niet met een kluitje het riet in.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik zie dat je inmiddels hebt pakket al hebt afgehaald. Ik neem aan dat je vraag hiermee dan ook is beantwoord.
    Voor nu wil ik je dan graag een prettig weekend toewensen.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Banjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dhl heeft Niets opgelost, geen actie ondernomen. Heb zelf heel veel energie en tijd er in moeten investeren om het pakje uit de "automaat" te krijgen. DHL gaf geen ENKELe ondersteuning. Nooit meer op deze manier!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen