Klacht DHL Express: Geen retourbewijs van dhl punt ontvangen

Klachtnummer
# 522963
Gebruiker
RiavD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het retour geven van ontvangen produkten weigerde shoebyshop, lokerenpasage den bosch ee; ontvangst bewijs af te geven Was niet gebruikelijk. ik zou een email krijgen. Geen email ontvangen. hoop dat retour bij wehkamp goed wordt verwerkt. tot dat moment heb geen enkel bewijs dat zending retour is gezonden. Slechte werkwijze

De oplossing

Shoebyshop in kennis stellen dat dit niet de juiste werkwijze is,

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag.

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u geen verzendbewijs hebt ontvangen via de mail. Ik zie echter dat het zendingsnummer wat u nu opstuurt een zending is van PostNL: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SYSBF524454101-NL-5237KS. U spreekt nu met DHL Parcel, helaas kunnen wij u hierbij niet verder helpen. Mocht het om een andere zending gaan hier, ontvang ik graag het correcte zendingsnummer.

    Met vriendelijke groet,

    Emiel
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen