Klacht DHL Express: Geen SMS ontvangen

Anita73

Pakketje uit China ontvangen... echter geen SMS ontvangen dat ik een bedrag aan de bezorger moest betalen, dit hoorde ik pas aan de deur. Eerder een SMS ontvangen van jullie met hierin de vermelding dat als er een bedrag betaald moest gaan worden ik hierover geinformeerd zou worden Ik baal hier ontzettend van en dan ook nog een behoorlijk bedrag aan administratiekosten in rekening brengen.

Compensatie van de adminiestratiekosten wat naar mijn idee is deze niet geheel correct uitgevoerd.

DHL Express
    Wat vervelend dat u geen SMS heeft ontvangen dat er BTW kosten in rekening gebracht worden. Mijn excuses hiervoor. Ik geef dit aan onze IT afdeling aan, zodat ze kunnen zorgen dat dit een volgende keer niet weer gebeurd.

Met betrekking tot de kosten, kan ik dit niet aanpassen. Als u het niet eens bent met de administratiekosten en BTW dat in rekening is gebracht. U kan dit rechtstreeks aangeven bij onze financiele afdeling. Die kan u bereiken via telefoonnummer: 088- 100 4242 onder vermelding van uw DHL Express traceernummer.

Met vriendelijke groeten,

Stef
    DHL Express
    Goedemiddag,

We hebben geen reactie meer van u vernomen en sluiten daarom uw klacht. Heeft u toch nog vragen dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice.

Hartelijke groet,

Tom
    Webcare Specialist
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?