Klacht DHL Express: Geen terugbetaling in de wettelijke termijn.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468721
Gebruiker
Yanick1994
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb contact gehad met ACM ConsuWijzer en een melding gemaakt over het handelen van DHL. Ik heb mijn koop ontbonden door een restitutieformulier in te vullen en per e-mail naar DHL verzonden. DHL heeft zich niet aan de termijn gehouden en blijft met 'excuses' komen en gooit er iedere keer een paar dagen bij op.

Volgens de wet moet u het aankoopbedrag terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels.

De oplossing

Geen standaard 'excuus-reactie' en een directe terugbetaling!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik kan begrijpen dat het heel erg vervelend is als uw restitutie nog niet in behandeling is genomen. Wij doen ons uiterste best de claims zo snel mogelijk te behandelen. Echter heeft onze claimafdeling zo'n achterstand opgelopen na een hele drukke periode dat het niet haalbaar is om dit te behandelen binnen het tijdvak dat u opgeeft. Hopelijk wordt uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling genomen.

    Met vriendelijke groet,

    Eveline
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yanick1994
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom geen oplossing, melding bij ACM is gemaakt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?