Klacht DHL Express: Geen teruggaaf verzendkosten, als pakket niet aankomt.

DGM

Nummer 411252144 (gekregen van J. Blom- DHL)

Goedemorgen,

Op 15-05-2017 een pakket verstuurd met DHL express naar Ibiza, hier 42 euro voor betaald. Na 5 dagen is het pakket nog steeds niet aangekomen op Ibiza. (pakket is spoorloos). Onze klant boos op ons, omdat hij er op zit te wachten. Na veel bellen met DHL krijgen we te horen, dat ze niet weten waar het pakket gebleven is. De klant is na een week maar naar huis gegaan, omdat het geen zin had om op het pakket te blijven wachten.

Na nog meer telefoontjes met DHL is er besloten, dat als het pakket weer terecht is. Het weer naar ons wordt toegestuurd, omdat niemand er meer wat aan heeft.
Er is mij verteld dat de verzendkosten van 42 euro op mijn rekening zou worden gestort. Dhr. J. Blom van DHL heeft ook mijn rekening nummer gekregen, toen hij hierom vroeg.

Later hebben wij het pakket terug ontvangen.

Ik heb op een gegeven moment maar gebeld, waar mijn geld blijft. Antwoord: dat krijgt u niet, want het pakket is al van Ibiza weer naar Nederland gestuurd op kosten van DHL.

Dus ik betaal voor de onderdelen die in het pakket zaten, waar niemand wat aan heeft. En die wij apart hebben besteld, deze kunnen niet terug naar leverancier.
Ik zit met een boze klant, die extra kosten heeft gemaakt, omdat hij langer op Ibiza moest verblijven. In de hoop dat het pakket alsnog zou komen.
En ik betaal voor verzendkosten, die niemand heeft ontvangen.

Eerst krijg ik te horen, dat ik de verzendkosten terug krijg. Ook omdat hij mijn rekening nummer vroeg. En nu krijg ik helemaal niks meer.
Sorry maar is dit nu klant vriendelijk???

Verzendkosten terug en een vergoeding voor gemaakte kosten.

DHL Express
    Goedemiddag meneer/mevrouw,

Bedankt voor het bericht. U geeft hierin aan dat u een pakket heeft verzonden naar Ibiza, maar dat deze (tijdelijk) vermist was. Er is toen afgesproken dat u het kon claimen, maar uiteindelijk is het pakket gevonden en opnieuw teruggestuurd naar Nederland. Daarna is er aangegeven dat de gemaakte kosten niet vergoed zullen worden. U geeft aan dat u graag wilt dat u een vergoeding krijgt voor de gemaakte kosten.

Als ik uw verhaal teruglees lijkt het erop dat u contact heeft gehad met onze claim afdeling. Op basis van uw gegeven nummer (411252144) is het voor mij niet mogelijk om deze case op te zoeken, aangezien dit een hele andere afdeling is. Het is voor mij dan ook niet mogelijk om u hierbij verder te helpen. Dit kan alleen verlopen via de claimafdeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

DGM
Bij de claim afdeling doen ze ook niks. Dus totaal geen oplossing. Weer van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit meer DHL voor ons.

Ook een klacht indienen over DHL Express?