Klacht DHL Express: Geen traceernummer ontvangen

Mlanser

Ik heb mijn pakketje bij een dhl service punt afgeleverd voor retour. Ik moest mijn nummer geven en ik zou vervolgens een sms ontvangen met de traceernummer. Alleen heb ik deze sms nooit ontvangen en kan ik mijn pakket ook niet volgen. Door het geven van alleen mijn telefoonnummer heb ik geen bewijs van afgifte. Is er nog een mogelijkheid dat ik alsnog een traceernummer kan krijgen?

Ik wil een traceernummer krijgen, zodat ik weet waar mijn pakket is.

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u geen traceernummer heeft ontvangen bij het afgeven van uw zending. Helaas kan hier soms een foutje in ontstaan, en wat dan ook erg vervelend is, is dat we hier vanuit DHL vaak maar weinig over kunnen vertellen. Retourzendingen zijn doorgaans namelijk niet te traceren, ook als u het traceernummer zou hebben niet.

Mijn advies is om contact op te nemen met de partij waar u aan probeert te retourneren. Zij kunnen u hopelijk vertellen of ze de zending al hebben of niet. Mochten ze de zending nog niet hebben, en dit te lang vinden duren, dan is het de partij die voor de zending betaald heeft, wat in het geval van een retour meestal het bedrijf is, die dit verder met DHL op kan pakken.

Hopelijk heeft het bedrijf waar u naar retourneert meer info voor u!

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?