Klacht DHL Express: geen verzendbewijs

sad Niet opgelost
LizavO

Twee weken geleden heb ik een pakket retour verstuurd via DHL. Ik moest m'n emailadres invullen en zou een verzendbewijs krijgen. Ik heb deze nooit ontvangen. Pakket is nog steeds niet ontvangen door retouradres. Geen idee waar het pakket is en of ik m'n ged van de webwinkel ooit nog terugkrijg

een verzendbewijs ontvangen

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen bewijsje heeft gehad. Is dit ook niet in uw spambox terechtgekomen?

Heeft het servicepunt voor u het label aangemaakt op basis van het label van de heenweg naar u toe? Zou ik dan het traceernummer van u mogen waarmee u het volgde tot aan uw huis?
    Heeft u er zelf een label opgeplakt welke u van uw verzender heeft gekregen? Staat deze bijvoorbeeld nog in uw mail? Zou ik dan van u dat nummer mogen hebben?

Ik hoor graag van u.

Jasmin

Ik hoor graag van u.

Jasmin
    Hi Jasmin,

Het tracking nr van de bestelling is 3SMHMG0190398, deze kwam op 5/4/2020 1:03:27 PM aan mijn deur. Diezelfde middag rons half 6 heb ik hem retour gestuurd. Er zat al een retoursticker in de zak en deze heb ik gebruikt. Ik heb geen foto of mail van het retourlabel.

Ik hoor graag!

Mvg,
    Liza
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Zonder nummer kan ik het helaas niet traceren. Ik kan u het afgiftebewijs helaas ook niet nasturen. Ik adviseer u het volgende. Normaal levert een retour geen issues op. Ik verwacht dat het pakket dan ook gewoon retour is. Normaal zal het enkele werkdagen duren voordat de oorspronkelijke verzender dit verwerkt heeft. Wacht u te lang, doet u dan rechtstreeks navraag bij e oorspronkelijke verzender en vraag de status van de retour na.

Wendy

LizavO
Afwachten.. dat doe ik al ruim 2 weken. Als DHL een papier bewijs had afgegeven had ik tenminste nog wat. Nu heb ik geen poot om op te staan en het was een dure bestelling.

Ook een klacht indienen over DHL Express?