Klacht DHL Express: Geen verzendbewijs ontvangen na aflevering van een pakketje bij DHL

sad Niet opgelost
Suzanne

Pakketje afgeleverd bij een DHL punt, maar geen verzendbewijs via de mail ontvangen.

Alsnog een verzendbewijs ontvangen

DHL Express
    Goedemiddag,

Ik kan u helaas geen afgiftebewijs nasturen. Uw verzender zal enkele werkdagen nodig hebben de retour te verwerken. Indien u binnen enkele werkdagen geen bericht krijgt van uw verzender, adviseer ik u bij hen de status na te vragen. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Suzanne
Goedemiddag, Ik kan u helaas geen afgiftebewijs nasturen. Uw verzender zal enkele werkdagen nodig hebben de retour te verwerken. Indien u binnen enkele werkdagen geen bericht krijgt van uw verzender, adviseer ik u bij hen de status na te vragen. Mijn excuses voor het ongemak. Bovenstaande was de reactie van het bedrijf. Echter, juist het verzendbewijs heb ik nodig om te kunnen laten zien dat het pakketje is afgeleverd bij DHL. Het betreffende bedrijf verwijst mij dan ook naar DHL voor het verzendbewijs, zodat ze het pakketje kunnen traceren.

Ook een klacht indienen over DHL Express?