Klacht DHL Express: Geen verzendbewijs ontvangen na aflevering van een pakketje bij DHL

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 444829
Gebruiker
Suzanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje afgeleverd bij een DHL punt, maar geen verzendbewijs via de mail ontvangen.

De oplossing

Alsnog een verzendbewijs ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik kan u helaas geen afgiftebewijs nasturen. Uw verzender zal enkele werkdagen nodig hebben de retour te verwerken. Indien u binnen enkele werkdagen geen bericht krijgt van uw verzender, adviseer ik u bij hen de status na te vragen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suzanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goedemiddag, Ik kan u helaas geen afgiftebewijs nasturen. Uw verzender zal enkele werkdagen nodig hebben de retour te verwerken. Indien u binnen enkele werkdagen geen bericht krijgt van uw verzender, adviseer ik u bij hen de status na te vragen. Mijn excuses voor het ongemak. Bovenstaande was de reactie van het bedrijf. Echter, juist het verzendbewijs heb ik nodig om te kunnen laten zien dat het pakketje is afgeleverd bij DHL. Het betreffende bedrijf verwijst mij dan ook naar DHL voor het verzendbewijs, zodat ze het pakketje kunnen traceren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen