Klacht DHL Express: Geen verzendbewijs ontvangen

Klachtnummer
# 447016
Gebruiker
Louise
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1.5e week geleden 2 pakketten terug gestuurd naar de H&M bij een DHL punt
Ik moest mijn e-mail adres invullen maar heb nooit verzendbewijzen ontvangen en ook nog geen geld terug van H&M.

De oplossing

Ik wil een verzendbewijs

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Vanuit dit adres zijn inderdaad op 12 mei j.l. twee pakketten afgegeven, retour naar de H&M.
    Dit betreft 3SHMR0002431324 & 3SHMR0002459044. Dit bericht mag dan ook worden beschouwd als het verzendbewijs voor deze pakketten.

    De pakketten hebben het retourproces bij ons volledig doorlopen. Je zult vanzelf bericht krijgen van H&M zodra zij je retour volledig hebben kunnen verwerken.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Louise
    Datum
    Hartelijk dank voor de snelle reply!

Ook een klacht indienen over DHL Express?