Klacht DHL Express: Gefrustreerde DHL pakketbezorger

Klachtnummer
# 171461
Gebruiker
Silvana
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Bij deze wil ik een klacht indienen voor de gang van zaken bij DHL.
Ik was mij niet bewust dat ik een pakket zou ontvangen en ik stond 3 juni omstreeks 12:00 uur nietsvermoedend onder de douche toen er 8x achter elkaar als een idioot werd aangebeld. Dit was voor mij erg beangstigend doordat ik een periode van bedreiging achter de rug heb. Ik hoorde daarna ook dat er bij mijn directe buren 4x werd aangebeld.

Ik ben na het douchen naar beneden gelopen om te kijken en vond een onvolledig briefje an DHL waar alleen NIET THUIS op gekalkt was en verder niets. De code doe erop stond was: 2BZ2510CQ Deze code gaf aan op internet dat dit pakje op diezelfde dag tussen 11:00 en 15:00 opnieuw werd bezorgd. Maar het was al 12:30. Dus die code klopte niet.

Het bleek om een brief te gaan die hij dus ook meteen in de bus had kunnen doen.
Slechte ervaring dus die ik bij geen enkele andere bezorgdienst heb gehad.

Met vriendelijke groet,
Silvana van Hemert

De oplossing

Dat deze bezorger hierop wordt aangesproken! En de klantvriendelijk hoger in het vaandel komt bij DHL. Er zijn vele slechte ervaringen hier in de buurt wat betreft DHL

3 reacties

  1. Auteur
    Silvana
    Datum
    Beste DHL,

    Waarom negeren jullie mijn klacht???
    Gemiddeld geven jullie binnen 2 dagen antwoord?? We zijn nu al 7 dagen verder.
    Ik wil antwoord van jullie!

    Afzender Silvana van Hemert
  2. Auteur
    Silvana
    Datum
    Wanneer gaan jullie op mijn klacht reageren DHL????
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Allereerst mijn excuses voor mijn late antwoord op uw bericht, door een achterstand in de verwerking heb ik helaas niet eerder kunnen reageren.

    Wat vervelend dat u zo’n nare ervaring heeft gehad met onze chauffeur doordat de chauffeur zo vaak heeft aangebeld bij u en uw buren. Uiteraard begrijp ik dat dit erg beangstigend kan zijn en dit is dan ook zeker niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook mijn excuses aanbieden.

    Ik zal er zeker voor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt met het depot, zodat dit besproken kan worden met de chauffeur.

    Vriendelijke groeten,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen