Klacht DHL Express: gehaaste bezorger

Klachtnummer
# 485058
Gebruiker
kraamvrouw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

bezorger staat nog geen minuut voor de deur ik riep al naar beneden dat ik er aan kwam ( baby geboren slinger hangt voor het raam). Overbuurvrouw roept bezorger dat ik open doe, bezorger negeert het en duwt een briefje in mijn hand. Rijdt vervolgens hard weg, kwam ook met harder dan 30 km/ per uur aanrijden in een woonwijk waar kinderen spelen.
Kortom je krijgt niet eens de tijd om van boven naar beneden te lopen.

De oplossing

ik verwacht meer klantvriendelijkheid. een bezorger kan niet verwachten dat je voor de deur zit. Zeker niet als ze eerst al voor de deur staan maar dat was voor de overburen. En de snelheid waarmee gereden wordt in een woonwijk waar kinderen buiten spelen.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Goed dat u hierover contact met ons opneemt!
    Ik wil graag een melding maken van uw klacht.

    Heeft u voor mij het zendingsnummer waar het om gaat? Mocht u deze niet bij de hand hebben, dan hoor ik graag van u vanuit welke verzender het pakketje afkomstig was en op welke tijd u het heeft ontvangen.

    Bij voorbaat dank!

    Met vriendelijke groet,

    Eline
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    kraamvrouw
    Datum
    Goedeavond,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het zendingsnummer was : 3SHEM0995585201

    Bedankt voor uw medewerking!

    Graag hoor ik de uitkomst hiervan,

    Met vriendelijke groet,
    Marije van Beest


  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen.

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat dit niet goed is gegaan bij u. Ik zie echter dat het pakket wel bij uw buren is afgegeven op het moment van leveren. Mijn excuses nogmaals voor het ongemak dat u dit pakket niet zelf heeft kunnen ontvangen. U krijgt hier echter geen terugkoppeling op verder. Dit handelen wij intern af.

    Bedankt voor het melden.

    Vriendelijke groet,

    Emiel
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen