Klacht DHL Express: Geprobeerd om mijn pakket te vinden.

Jeroen

Net gebeld met DHL omdat mijn pakket al 3 dagen op "onderweg naar sorteercentrum staat. Maar ook daar is blijkbaar iets fout. Want na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Dus weer een euro weg voor het gesprek + mijn telefoonkosten. En mijn pakket heb ik ook nog steeds niet. Gelukkig heb ik met paypal betaald en daar kan je je geld terug laten storten. De volgende keer ga ik niets meer bestellen bij een webshop die gebruikt maakt van DHL als vervoerder. Zeer teleurgesteld in zowel de webshop en DHL.

ik wil mijn pakket waar ik voor betaald heb zowel voor het product en voor het vervoer.

DHL Express
    Beste Jeroen,

Wij hebben op 30 november een vooraanmelding ontvangen voor dit pakket. De zending is pas op 2 december aangekomen en verwerkt. Het is op 3 december bij u bezorgd.

Als u online alleen nog de scan ziet dat het pakket onderweg is van de leverancier naar ons sorteercentrum, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. Het is op dat moment namelijk mogelijk dat de zending nog niet is overgedragen.

David
    Jeroen
    Dat is je er makkelijk vanaf maken. Ik heb contact opgenomen met de leverancier. En het pakket was al onderweg. Om het nu zo proberen af te doen is nogal makkelijk. Maar zo gaan grote bedrijven tegenwoordig met hun klanten om blijkbaar. Geeft niks hoor ik zal jullie vanaf nu zoveel mogelijk vermijden.
    Jeroen
    Ze hebben zich er gemakkelijk vanaf gemaakt. Geen oplossing dus.
    Maar zo gaan ze met hun klanten om, dit is nu al de tweede keer dat ik dit meemaak met DHL. Ze geven niks om hun klanten en denken dit is 1 persoon die klaagt daar gaan we niets mee doen. Gelukkig vonden de 5000 lezers van mijn blog hetzelfde als ik. Allemaal mensen die regelmatig iets online kopen en een aantal gaat on vervolg ook kijken wie het bezorgd en eventueel vragen om een andere optie. Jammer eigelijk dat het zo moet.

Jeroen

Ook een klacht indienen over DHL Express?