Opgelost door DHL Express: geroutineerde bedrag nog niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 452103
Gebruiker
anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

we hebben bij dhl smooky tabak shop een product gerouteneerd, wat blijkt nu BCC ,heeft de doos leeg aangetroffen bij hun

De oplossing

mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vreemd dat BCC een lege doos heeft ontvangen! Mijn excuses voor het ongemak.

    BCC heeft ons betaald voor de zending én de retourzending. BCC kan ons dan ook vragen onderzoek te verrichten naar deze retourzending en kan vanzelfsprekend een claim indienen om de schade vergoed te krijgen. Voor dit soort zaken heeft BCC eigen support bij ons.

    Wij kunnen u uw geld niet teruggeven, aangezien u ons ook njiets heeft betaald. Ook daarvoor verwijs ik u derhalve naar BCC. Met hen kunt u dit allemaal regelen en zij weten ons wel te vinden voor zover nodig.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn geld heb ik terug gekregen. Gelukkig. Waarschijnlijk was het product weggehaald door de koerier van dhl zelf.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen