Klacht DHL Express: Geschoffeerd door pakketbezorger

Klachtnummer
# 438700
Gebruiker
Luna1989
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmiddag vreselijk geschoffeerd door de bezorger.
Bezorger belt aan. Geeft aan dat ik mijn twee pakketjes beneden kan ophalen. Eenmaal beneden stonden mijn pakketen onbeheerd in de centrale hal. De chauffeur reed weg waarna ik er achter aan ben gegaan tot het volgende adres in de straat. Muziek in de auto stond keihard aan en ik kreeg direct een grote bek toen ik vroeg waarom hij mijn pakketen onbeheerd achter liet. Hij heeft me uitgemaakt voor een idioot en was totaal niet voor rede vatbaar. Bezorger had totaal geen respect en heeft lopen schreeuwen en vloeken.
Ik vind het ronduit schandalig en ben ontzettend geschrokken van deze vertoning midden op straat.

De oplossing

DHL moet zijn verantwoordelijkheid nemen en deze bezorger een officiele waarschuwing geven. Ik wens deze pakketbezorger niet meer aan mijn deur te krijgen! Een schriftelijk excuus is hier erg op zijn plaats!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt mij om te vernemen dat uw pakketten onbeheerd werden achtergelaten en dat onze bezorger zo slecht reageerde toen u hem daar - terecht - op aansprak. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van deze bezorger. Die zal dit verder met hem oppakken en ervoor zorgen dat zoiets niet opnieuw gebeurt.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen