Klacht DHL Express: Geschoffeerd door pakketbezorger

Luna1989

Vanmiddag vreselijk geschoffeerd door de bezorger.
Bezorger belt aan. Geeft aan dat ik mijn twee pakketjes beneden kan ophalen. Eenmaal beneden stonden mijn pakketen onbeheerd in de centrale hal. De chauffeur reed weg waarna ik er achter aan ben gegaan tot het volgende adres in de straat. Muziek in de auto stond keihard aan en ik kreeg direct een grote bek toen ik vroeg waarom hij mijn pakketen onbeheerd achter liet. Hij heeft me uitgemaakt voor een idioot en was totaal niet voor rede vatbaar. Bezorger had totaal geen respect en heeft lopen schreeuwen en vloeken.
Ik vind het ronduit schandalig en ben ontzettend geschrokken van deze vertoning midden op straat.

DHL moet zijn verantwoordelijkheid nemen en deze bezorger een officiele waarschuwing geven. Ik wens deze pakketbezorger niet meer aan mijn deur te krijgen! Een schriftelijk excuus is hier erg op zijn plaats!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij om te vernemen dat uw pakketten onbeheerd werden achtergelaten en dat onze bezorger zo slecht reageerde toen u hem daar - terecht - op aansprak. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van deze bezorger. Die zal dit verder met hem oppakken en ervoor zorgen dat zoiets niet opnieuw gebeurt.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?