Klacht DHL Express: Gewoon heel slechte dienstverlening

Klachtnummer
# 459291
Gebruiker
shivani76
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL Express. Waarom staan mijn zendingen altijd on Hold... Vandaag na 2 jaar weer eens een zending via DHL laten lopen. na de pickup gelijk on hold. Dit is toch niet meer te verkopen op deze manier. De telefonishe service is dan wel goed en vriendlijk ! . maar die kunnen me niet helpen omdat het on hold is....

De oplossing

Gewoon heel simpel. How hard can it be om een zending binnen de afgesproken transit tijden van A naar B te krijgen.... How hard can it be ? ?

Zie de foto.. Dit is toch van de zotte !!

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schroth,

    Uw zending is helaas afgekeurd in het land van herkomst. Hij is niet door ons inspectie heen gekomen - Eventueel kunnen wij wanneer gewenst de reden hiervan voor uw navragen. De zending is inmiddels onder een nieuw nummer 1604118950 geretourneerd naar de verzendende partij.

    Mijn excuses voor het ongemak, Mocht u graag verdere informatie ontvangen verneem ik dit uiteraard graag en zullen wij navraag voor u doen.

    Met vriendelijke groet,
    DHL Express Nederland.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?