Klacht DHL Express: gewoon niet geweest ondanks de mail bevestiging

Consument Ruud

dhl zou vandaag een pakket brengen van lidl zonder opgaaf van rede zijn ze gewoon niet geweest, ze vergeten dat ik er wel ruim een halve dag voor thuis gebleven ben, helaas zijn we dit gewent van dhl en ze trekken zich er niets van aan betaald is er toch al voor de verzending.
wat mij betreft zou deze vervoerder mogen verdwijnen uit nederland

uit nederland verdwijnen wat een waardeloos bedrijf

Consument Ruud
    ze reageren over het algemeen binnen veertiendagen ( wat een snelle oplossing ) ook lidl blijft niet ongeschonden in dit verhaal ook daar de klacht neer gelegd het enige antwoord was sorry maar ook hier is al betaald.
    Er zouden boetes op moeten staan als er geen afmelding komt met een geldige rede dan gewoon een boete betalen, als je als consument niet thuis bent krijg je de wind van voren maar leveranciers en vervoerders mogen alles in dit verhaal.
    Ik kan het niet verkroppen dat er rond 12 nog een melding komt dat het pakket definitief komt en dan toch gewoonweg niet komen.
    Consument Ruud
    Het pakket zou vandaag geleverd worden er stond heden ochtend pakket onderweg nu om elf uur zit het pakket weer in het sorteer centrum, alles wat tot nog toe bij ons geleverd is door DHL is nooit op de afgesproken tijd of dag geleverd de recensies spreken ook voor zich en dat is al jaren zo maar er iets van leren en vooral er iets mee doen. ????
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw zending gisteren (16-01-2020) niet aangeboden is geweest, zonder reden.

Ik heb uw zending zojuist nagekeken. In mijn gegevens zie ik echter wel een reden, de reden waarom uw zending niet aangeboden is geweest is omdat de rit van de bezorger terug was gemeld door het depot. De reden van de terugmelding weet ik echter niet te achterhalen. Er kunnen echter wel onvoorziene omstandigheden voorkomen. Binnen 24 uur leveren is iets waar wij zeker naar uit streven, en indien er niks tussen komt gaat dit ook goed. In uw geval was er helaas wel sprake van een terugmelding, waardoor we het inderdaad niet binnen 24 uur hebben kunnen leveren. Echter bieden wij hiervoor ook geen garantie.

Uw zending is vandaag echter wel weer op de weg met de bezorger. Tot op heden verloopt de rit goed. Ik verwacht dan ook dat uw zending vandaag correct aangeboden zal worden.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging uiteraard.

Met vriendelijke groeten,
    Kamile

Consument Ruud
ik moet maar naar de verzender gaan terwijl DHL geen onderscheid kan maken tussen huisnummer en de etage 464 3e wie begrijpt dit niet ??????

Ook een klacht indienen over DHL Express?