Klacht DHL Express: graag mijn pakket bezorgen volgens afspraak

Klachtnummer
# 437537
Gebruiker
django53
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket dat via voordeel vanger besteld is is niet aangekomen op 16 april want via track en trace wel was aangegeven daarbij stond dat de bezorging is verhinderd maar waar is mijn betaalde product nu

De oplossing

Het zoek geraakte product te hervinden

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dit pakket is geweigerd op het adres waaraan het was geadresseerd. Om deze reden is het pakket het retourtraject ingegaan. Het is nu dus onderweg terug naar Voordeelvanger.

    Ik adviseer u contact op te nemen met Voordeelvanger hierover. Zij kunnen voor u nagaan wat er fout was aan de adressering en kunnen u uw bestelling opnieuw toesturen. Zij kunnen uiteraard bij ons terecht als zij nog vragen hebben hierover.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen