Klacht DHL Express: Handelen verandert niet na herhaaldelijk aangeven wat er fout gaat.

Anna

1. Er wordt vaak aangegeven dat we niet thuis zijn, terwijl we dan wel thuis zijn.
2. Wij wonen op nummer 8a en onze pakketjes worden heel vaak op nummer 8 bezorgd. Zelfs na herhaaldelijk aangeven. Dit komt onze burenrelatie niet ten goede.

DOE AUB iets aan de bezorging en nou echt. Niet 100 keer zeggen 'O wat vervelend voor u', maar gewoon een keer handelen, zonder poespas.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat pakketten vaak op nummer 8 geleverd worden. Dat is natuurlijk heel vervelend. Was dat bij zending CD174672885BE ook weer het geval? Volgens onze gegevens is deze namelijk wel bij u, op nummer 8A geleverd. Ik zie hier ook geen niet-thuis melding staan. Mocht u een volgende keer wel weer een onterechte niet thuis melding krijgen, verzoek ik u dit direct bij ons te melden. Dan kunnen we dit bijhouden in ons systeem en de bezorger hierop aanspreken.

Ik hoor graag van u.

Roos
    Hallo,
    Zending CD174672885BE is op nummer 8 aangekomen en niet op nummer 8a. Ik denk dat daar het probleem zit, de bezorger denkt blijkbaar dat pakketten voor 8a bij nummer 8 horen.

Vandaag kreeg ik een niet thuismelding van JUN491599949030124034730. Ik was uiteraard wel thuis en kan morgen helaas weer naar het servicepoint.

Goedemorgen,

Ik zie dat u hierover ook al een klacht heeft ingediend via e-mail. Daardoor is dit al besproken met de betreffende chauffeur. Uw klacht is dus al behandeld. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Marlijn
    Goedemorgen,

Marlijn
    Anna
    Ja, alle kanalen worden inderdaad geprobeerd, omdat tot nu toe nog niets heeft geholpen. Vandaag wéér een niet thuis melding terwijl ik wel thuis was... JVGL06177166841793335764
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor melden van dit voorval. Zo kunnen wij voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak die je hier ervaren hebt.

Ik ga er dan ook van uit dat dit niet nogmaals voor zal komen.

Jack

Anna
Het hele jaar door last van gehad. Vandaag weer: 'niet thuis', ben gewoon thuis. Vorige week was tot 2x toe een pakket bezorgd, nergens te vinden. Krijg ik ineens bericht dat het pakket retour is gestuurd. Waardeloos.

Ook een klacht indienen over DHL Express?