Klacht DHL Express: Hele slechte gemaakte afspraken

Tahnee Luns

Ik zou mijn schoenen bezorgd krijgen tussen 14:00 en 18:00. Ik heb hiervoor een vrije dag genomen. Vijf voor zes kijk ik op de track and trace en is er niets aan de hand. Om 18:40 staat er ineens dat het pakket morgen komt, omdat IK niet aanwezig was. Ik vind dat niet kloppen. Ik heb de hele dag zitten wachten. En nu moet ik morgen weer een vrije dag opnemen

Ik wil dat het morgenochtend het eerst bij mij geleverd wordt. Ik ben als het goed is de laatste geweest, want dat zal de reden zijn dat het niet is geleverd, dus ik wil dat ik morgen de eerste ben.

DHL Express
    Beste mevrouw Luns,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat wij dit intern verder kunnen oppakken.

Het was niet mogelijk uw pakket vanochtend nog te bezorgen. Vanwege de tijdvakken waarvoor de afzender heeft gekozen, vindt de bezorging vanmiddag tussen 14:00 en 18:00 uur plaats.

Mocht u iets anders willen regelen, dan kan dit via "bezorger gemist" op dhlparcel.nl met als bezorgcode het zendingsnummer dat u van de afzender heeft gekregen (beginnend met 3SMDA).

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?