Klacht DHL Express: Hele slechte gemaakte afspraken

Klachtnummer
# 317063
Gebruiker
Tahnee Luns
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou mijn schoenen bezorgd krijgen tussen 14:00 en 18:00. Ik heb hiervoor een vrije dag genomen. Vijf voor zes kijk ik op de track and trace en is er niets aan de hand. Om 18:40 staat er ineens dat het pakket morgen komt, omdat IK niet aanwezig was. Ik vind dat niet kloppen. Ik heb de hele dag zitten wachten. En nu moet ik morgen weer een vrije dag opnemen

De oplossing

Ik wil dat het morgenochtend het eerst bij mij geleverd wordt. Ik ben als het goed is de laatste geweest, want dat zal de reden zijn dat het niet is geleverd, dus ik wil dat ik morgen de eerste ben.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Luns,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat wij dit intern verder kunnen oppakken.

    Het was niet mogelijk uw pakket vanochtend nog te bezorgen. Vanwege de tijdvakken waarvoor de afzender heeft gekozen, vindt de bezorging vanmiddag tussen 14:00 en 18:00 uur plaats.

    Mocht u iets anders willen regelen, dan kan dit via "bezorger gemist" op dhlparcel.nl met als bezorgcode het zendingsnummer dat u van de afzender heeft gekregen (beginnend met 3SMDA).

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen