Klacht DHL Express: Het aankoopbedrag van een ongebruikt pakketlabel van DHL terugbetalen

Klachtnummer
# 653178
Gebruiker
Geen vertrouwen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 24-02-2023 heb ik een pakketlabel bij DHL aangemaakt wat ik niet heb gebruikt .
Dit heb ik gelijk (op dezelfde dag ) gemeld bij DHL en een restitutieformulier ingevuld Ik kreeg daarop de melding dat mijn aanvraag in behandeling was genomen binnen 5 dagen zou worden afgehandeld c.q behandeld .
We zijn u ruim 3 weken verder en ik heb helaas van DHL niets meer vernomen terwijl alle gegevens bij DHL bekend zijn .

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk de gemaakte kosten terug betalen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Uw aanvraag voor de restitutie van een niet gebruikt label is in behandeling genomen .
    Mijn excuses dat hierbij is aangegeven dat binnen 5 werkdagen een reactie was te volgen.

    Een uitbetaling van een niet gebruikt label zal tot 30 dagen duren, gelijk aan de geldigheid van een label.

    Zodra de case is behandeld en geaccepteerd, zal u de uitbetaling op uw rekening kunnen volgen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen