Klacht DHL Express: Het door mij verzonden pakket is bij DHL kwijtgeraakt en ze doen weinig moeite om het te vinden.
Details
De klacht
DHL is een door mij verzonden pakket kwijtgeraakt. Na twee keer mailen kreeg ik bericht van de klantenservice of ik de pakketgegevens wilde mailen zodat ze in het depot konden zoeken. Binnen drie uur had ik al een mail van ze dat het onvindbaar was.Ik kan een claim indienen en verder konden ze er niets aan doen, hopend me zo voldoende te hebben geïnformeerd. Ik heb de klantenservice direct terug gemaild met de vraag hoe het zomaar verdwenen kon zijn, volgens de laatste gegevens moet het pakketje ergens in het desbetreffende depot aanwezig zijn. Op deze mail heb ik nooit meer reactie gehad.
De oplossing
Ik wil graag dat dhl het depot doorzoekt. Ze moeten toch ergens een kast met pakketten hebben die zijn blijven liggen?Daarnaast zou ik graag gewoon een nette reactie willen krijgen op mijn vragen. Ik voel me nu behoorlijk afgescheept: 'helaas pindakaas.' Terwijl ik mijn product en dus mijn geld kwijt ben. Mocht het pakket echt kwijt zijn dan zou een compensatie of tegemoetkoming zeker op zijn plaats zijn. Met een claim krijg ik slechts een paar cent terug op een totale pakketwaarde van zo'n 45,-
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.