Klacht DHL Express: Het door mij verzonden pakket is bij DHL kwijtgeraakt en ze doen weinig moeite om het te vinden.

AugjeM

DHL is een door mij verzonden pakket kwijtgeraakt. Na twee keer mailen kreeg ik bericht van de klantenservice of ik de pakketgegevens wilde mailen zodat ze in het depot konden zoeken. Binnen drie uur had ik al een mail van ze dat het onvindbaar was.
Ik kan een claim indienen en verder konden ze er niets aan doen, hopend me zo voldoende te hebben geïnformeerd. Ik heb de klantenservice direct terug gemaild met de vraag hoe het zomaar verdwenen kon zijn, volgens de laatste gegevens moet het pakketje ergens in het desbetreffende depot aanwezig zijn. Op deze mail heb ik nooit meer reactie gehad.

Ik wil graag dat dhl het depot doorzoekt. Ze moeten toch ergens een kast met pakketten hebben die zijn blijven liggen?
Daarnaast zou ik graag gewoon een nette reactie willen krijgen op mijn vragen. Ik voel me nu behoorlijk afgescheept: 'helaas pindakaas.' Terwijl ik mijn product en dus mijn geld kwijt ben. Mocht het pakket echt kwijt zijn dan zou een compensatie of tegemoetkoming zeker op zijn plaats zijn. Met een claim krijg ik slechts een paar cent terug op een totale pakketwaarde van zo'n 45,-

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Onze specialisten hebben na grondig onderzoek uw zending helaas niet kunnen lokaliseren. Ik kan mij voorstellen dat u dit bijzonder vervelend vind, maar aan dit onderzoeksresultaat is niets te veranderen. Alle denkbare acties zijn ondernomen, maar uw pakket is niet gevonden. Uw aanname dat dit pakket zich op het depot zou bevinden is onjuist. Dan zou het pakket immers boven water zijn gekomen. Mijn excuses voor het ongemak.

Helaas rest u niets anders dan een claim in te dienen. Onze afdeling Claims zal deze dan conform de geldende regels en voorwaarden beoordelen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?