Opgelost door DHL Express: Het feit dat de bezorger het pakket in de lift neerzet en als afgeleverd beschouwt en zijn gedrag.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 466328
Gebruiker
E.M. Kol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmiddag werd mijn Illy koffie afgeleverd door een bezorger van DHL, van vermoedelijk Marokkaanse komaf. De bezorger wilde het pakket in de lift zetten. Via de intercom vroeg ik hem het pakket voor mijn voordeur op de 1e verdieping te zetten. Boven in de lift aangekomen zei hij: ik laat het in de lift. Op mijn dringende verzoek, zette hij het voor mijn voordeur neer en zei: "U kunt toch lopen!". Ik zei: "Dit heb ik nog nooit meegemaakt." Zijn antwoord: "ja, boeien...."

De oplossing

De chauffeurs een klantvriendelijke training geven c.q. klantvriendelijke en dienstverlenende chauffeurs in dienst nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    de afkomst van de bezorger lijkt mij niet zo relevant. Bezorgers mogen nooit een pakket onbeheerd in de lift achterlaten. Ik ga uw klacht doorzetten naar de CityHub manager en laat de betreffende bezorger hier meteen op aanspreken.

    Mijn excuses voor deze manier van afleveren.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.M. Kol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat de bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken. Ik ontving een mail met het bericht dat de bezorger erop is aangesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?