Opgelost door DHL Express: Het feit dat de bezorger het pakket in de lift neerzet en als afgeleverd beschouwt en zijn gedrag.

content Opgelost
E.M. Kol

Vanmiddag werd mijn Illy koffie afgeleverd door een bezorger van DHL, van vermoedelijk Marokkaanse komaf. De bezorger wilde het pakket in de lift zetten. Via de intercom vroeg ik hem het pakket voor mijn voordeur op de 1e verdieping te zetten. Boven in de lift aangekomen zei hij: ik laat het in de lift. Op mijn dringende verzoek, zette hij het voor mijn voordeur neer en zei: "U kunt toch lopen!". Ik zei: "Dit heb ik nog nooit meegemaakt." Zijn antwoord: "ja, boeien...."

De chauffeurs een klantvriendelijke training geven c.q. klantvriendelijke en dienstverlenende chauffeurs in dienst nemen.

DHL Express
    Goedemiddag,

de afkomst van de bezorger lijkt mij niet zo relevant. Bezorgers mogen nooit een pakket onbeheerd in de lift achterlaten. Ik ga uw klacht doorzetten naar de CityHub manager en laat de betreffende bezorger hier meteen op aanspreken.

Mijn excuses voor deze manier van afleveren.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

E.M. Kol
Dat de bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken. Ik ontving een mail met het bericht dat de bezorger erop is aangesproken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?