Opgelost door DHL Express: Het is altijd DHL die vaak op meerdere punten in gebreke blijft. PostNL nooit problemen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 576867
Gebruiker
Puck
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1. DHL plaatst een pakketje buiten voor de voordeur en hoopt dat wij het s'morgens zien. geen bel gehoord wij waren thuis.
2. 2x kaartjes buiten voor onze voordeur gevonden met niet thuis bericht die waren bestemd voor de overburen.
3.Buiten op de straat 10 kaartjes niet thuis kaartjes gevonden.

De oplossing

Het personeel opvoeden. Dit verwacht je niet van een bedrijf uit Duitsland.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat het vaak misgaat op uw adres. Als eerst geeft u aan dat een pakket onbeheerd is achtergelaten bij de voordeur. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Goed dat u dit bij ons meldt. Heeft u van dit pakket het zendingsnummer en de naam van de verzender? Dan zet ik gelijk een klacht voor u door om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

    U geeft daarnaast aan dat u kaartjes voor uw deur en in uw straat heeft gevonden. Heeft u op die dagen een pakket van ons ontvangen? Mocht dit het geval zijn, dan ontvang ik graag de betreffende zendingsnummers, zodat ik op die manier de bezorger(s) kan achterhalen. Mijn excuses voor al het ongemak.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Puck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed dat er snel wordt gereageerd. Info die wordt gevraagd kan ik niet meer aanleveren.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen