Opgelost door DHL Express: Het is altijd DHL die vaak op meerdere punten in gebreke blijft. PostNL nooit problemen.

sad Opgelost
Puck

1. DHL plaatst een pakketje buiten voor de voordeur en hoopt dat wij het s'morgens zien. geen bel gehoord wij waren thuis.
2. 2x kaartjes buiten voor onze voordeur gevonden met niet thuis bericht die waren bestemd voor de overburen.
3.Buiten op de straat 10 kaartjes niet thuis kaartjes gevonden.

Het personeel opvoeden. Dit verwacht je niet van een bedrijf uit Duitsland.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het vaak misgaat op uw adres. Als eerst geeft u aan dat een pakket onbeheerd is achtergelaten bij de voordeur. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Goed dat u dit bij ons meldt. Heeft u van dit pakket het zendingsnummer en de naam van de verzender? Dan zet ik gelijk een klacht voor u door om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

U geeft daarnaast aan dat u kaartjes voor uw deur en in uw straat heeft gevonden. Heeft u op die dagen een pakket van ons ontvangen? Mocht dit het geval zijn, dan ontvang ik graag de betreffende zendingsnummers, zodat ik op die manier de bezorger(s) kan achterhalen. Mijn excuses voor al het ongemak.

Ik hoor graag van u.

Sam
    DHL Parcel E-care

Puck
Goed dat er snel wordt gereageerd. Info die wordt gevraagd kan ik niet meer aanleveren.

Ook een klacht indienen over DHL Express?