Ik heb op 18-2-21 een pakket aangeboden bij het servicepoint, die is vervolgens opgehaald en sindsdien niet meer traceerbaar. JVGLOTC0031906083 Dhl
De oplossing
Een vergoeding uitkeren van de waarde pakket incl. betaalde verzendkosten
1 reactie
Auteur
DHL Express
Datum
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat uw pakketje niet verder wordt verzonden. Ik heb direct uw zending erbij gepakt en ik zie ook dat deze vanaf 18-2 heeft stil gelegen. Echter heeft het pakketje vandaag weer een nieuwe scan ontvangen.
Helaas moet ik u wel melden dat deze scan aangeeft dat er een probleem was ontstaan met uw pakket en hierom is het pakket retour gestuurd. U zult deze binnen 2 weken moeten ontvangen. Stuur ons even een seintje wanneer u het pakket weer heeft ontvangen. Wij kunnen dan namelijk de benodigde gegevens doorsturen voor het indienen van restitutie. Dan worden de betaalde verzendkosten geretourneerd.
Mijn excuses voor het ongemak en de verwarring.
Met vriendelijke groet,
Elle DHL Parcel Webcare
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Keramiek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou een schade vergoeding krijgen maar heb nog steeds niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over DHL Express?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.