Klacht DHL Express: Het pakketje is kwijt op lokaal distributiecentrum

Klachtnummer
# 131805
Gebruiker
Ken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 oktober 2015 is er een pakket naar mij verzonden.
Op 3 oktober vermeldt de track en trace code dat er een sorteerfout is gevonden en dat het pakket langer onderweg is.
Ik heb inmiddels al contact gezocht met DHL en de winkel maar GEEN reacties.
Het moet vandaag worden geleverd. Maar ik weet niet waar en wanneer het kan worden geleverd.

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket z.s.m. gevonden en geleverd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Ken,

    Wat vervelend dat uw pakket vertraagd was door een sorteerfout. Dit is een fout die zichzelf in principe automatisch hersteld maar zorgt helaas in sommige gevallen wel voor enkele werkdagen vertraging. Ik zie dat u uw pakket uiteindelijk de 6e is bezorgd.

    Mijn oprechte excuses voor de vertraagde aflevering.

    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen