Opgelost door DHL Express: Het pakketje is niet afgeleverd terwijl DHL beweert van wel

content Opgelost
HandigeHarry#111

DHL beweert dat het pakketje bij mij thuis is afgeleverd terwijl dit niet zo is. Ik was de hele dag thuis. Na telefonisch contact moest ik maar contact opnemen met de verzender in Engeland. De track en Trace van Ebay laat duidelijk zien dat het pakketje de douane is gepasseerd en nu dus onder beheer valt van DHL.

Het pakketje afleveren op mijn adres.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u uw zending niet hebt ontvangen. Dat is uiteraard erg vervelend, mijn excuses hiervoor.

Het klopt inderdaad dat de zending in ons netwerk is, dat kunt u ook zien op onze website en niet alleen op die van Ebay. U bent echter klant van Ebay en inden de levering mislukt is hoort u dit te melden bij de afzender. Daar hebt u namelijk een koopovereenkomst mee.

Wij zijn enkel het vervoersbedrijf en werken in opdracht van de afzender. Dus ook alleen in opdracht van de verzender kunnen we een onderzoek starten voor uw pakket. Ik hoop dat u dit inmiddels hebt gemeld bij de afzender en dat u snel meer duidelijkheid krijgt over uw pakket.

Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
    Kamile

HandigeHarry#111

Ook een klacht indienen over DHL Express?