Klacht DHL Express: Het woordje Service is jullie bezorging niet waard

Klachtnummer
# 335410
Gebruiker
Sharonax
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket komt nooit optijd aan.

De oplossing

Als je een dag opgeeft van de levering zorg en dan voor dat het op de afgesproken dag wordt geleverd. Misschien moeten jullie even om de tafel gaan zitten met post nl. Kunnen jullie een voorbeeld aan nemen want jullie 'service' is echt om te huilen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ondanks de genomen maatregelen tijdens de huidige drukte kan het helaas toch voorkomen dat uw zending vertraging oploopt. Dat is natuurlijk erg vervelend en hier wil ik u dan ook mijn excuses voor aanbieden. Wij doen ons uiterste best om uw pakket zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen