Klacht DHL Express: Het zijn gewoon arrogante mensen die ons in dienst nemen als slaven. DHL Zoetermeer

Erum

Tot vandaag heb ik gewerkt bij DHL en mijn naam is Erum Ismail,in het begin dacht ik het is een leuke team met leuke collega's maar helaas, eerste dag moet je gelijk zelf aan de slag uitleg en communicatie is heel slecht, ze behandelen je als een slaaf...... en verwachten dat je binnen 2 Γ  3 dagen 80 tot 100 pakketten rond brengt.
Ieder mens maakt fouten maar daar Mag je geen fouten maken omdat de vrouw van mijn exbaas maa flodder een teveel van je verwacht, waar je ook gaat werken krijg je inwerktijd wat hier nooit is gezegd en geen uitleg gehad.
Klein voorbeeld maandag beginnen ze om twee uur pakketten te gaan bezorgen, wat ik niet wist dus ik was al 9 uur daar.
DHL van Zoetermeer Cobaltstraat 37 is heel slecht en communiceren weten ze niet.
Normaal gesprek voeren Is niet mogelijk.

Ze moeten eerst leren hoe je een eigen zaak kan runnen en niet alle woede op je personeel afschuiven wij zijn mensen en hun ook zei maken ook veel fouten wat ze nooit toegeven.
Dus mensen wie daar wil werken wens ik veel plezier.....πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ want het zijn uitbuiters.
En geen normale mensen......die met een oplossing komen.
Ma flodder ben geen 18 meer, ben een vrouw van 44 en ik ga me niet zo laten beledigen en. Laten vernederen door een type als jij.
Veel succes verder komen jullie niet.

DHL Express
    Goedemiddag,

Uw bericht is in behandeling. Wij nemen hierover contact met u op.

Miranda
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?