Klacht DHL Express: Hoelang onderweg

Klachtnummer
# 79680
Gebruiker
Wendy
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kocht een net pak voor begrafenis via marktplaats deze mevrouw keurig en snel afgehandeld en bracht het gelijk naar DHL. Bij track stond pakket onbekend hierover gemaild, pakketnummer en telefoonnummer achtergelaten, maar geen reactie echter een dag later stond er tijd wanneer pakket was afgeven ( 8-10-14 ) met daarbij dat het bij sorteerafdeling staat, dat staat ie nu al 2 dagen!! Maak me zorgen of ik het pakket nu op tijd ontvang voor begrafenis van mijn oma as maandag!

Vrgr Wendy van Veldhuizen

De oplossing

Laat het aub vóór maandag bij opgegeven DHL punt afgeven ivm begrafenis van mijn oma, haar wens was iedereen keurig inclusief kinderen netjes in het zwart. Heb verdriet om haar, maar nu ook nog spanning of het wel goed komt en om met drie kleine kinderen nog het dorp/stad in te moeten voor nette zwarte pantalon, colbertje......

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Wendy, Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Gecondoleerd met het verlies van uw oma.Volgens mijn informatie is het pakket afgelopen zaterdag opgehaald op het servicepunt. Ik hoop dat u het pakket op tijd en in goede orde heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Suzanne
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Wendy,Wij hebben niets meer van u gehoord. Daarom stel ik voor om deze klacht af te sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Suzanne
  3. Auteur
    Wendy
    Datum
    Bedankt voor je excuse, Suzanne! Maar ik vind het nog steeds een hele slechte zaak dat er op (jullie eigen klachten)mail niet gereageerd wordt,een duur telefoonnummer gebeld moet worden er vervolgens ook niks mee gedaan wordt. Gelukkig wel reactie op klachtenkompas. Jammer dat het zo moet. Zelf actie ondernomen door met dhl afhaalpunt te bellen of het er was want op site stond het nog steeds genoteerd als; in sorteerruimte daar krijg je wel de zenuwen van, gelukkig op tijd voor begrafenis.
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Wendy,Hartelijk dank voor uw reactie.Wij hebben uw e-mail op 9 oktober ontvangen. Daar heeft mijn collega op 13 oktober op gereageerd. Ik begrijp goed dat dit voor u te laat was. Ook daarvoor wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Het is vreemd dat de website niet de meest recente informatie weergaf. Misschien zat er een kleine vertraging in het bijwerken van de informatie. Ik zie in ieder geval dat er een bericht naar uw e-mailadres is verstuurd op het moment dat het pakket klaar lag.Ik ben blij dat het pakket u in ieder geval op tijd bereikt heeft. Met vriendelijke groet,
    Suzanne

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen